Bilder från Marias kamera

Snart är det dags att lämna Zambia. Här kommer en kort återblick...


image49

Mr. Koordinator, Jenny och jag på väg till svenska ambassaden.

 

image50

Fix och prat i köket med Marias värdmoster.

 

 

image51

 Nej jag är inte full, ibland är vi bara så glada! :)

 

 

image52

 På väg till Victoriafallen.

 

 

image53

 Maria och jag försöker gömma oss från solen.

 

 

image54

 Till meritlistan: många nya, löjliga lekar.

 

 

image55

 En kram till Lucas för hans galna humor.

 

 

image56

 På dejt i Rockie Gardens.

 

 

image57

 Maria, Linda och jag bjuder på svensk middag.

 

image58
Äntligen något annat än nshima! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Malin!
Du ser ut att ha haft en spännande tid, vilken underbar bild "Nej jag är inte full, ibland är vi bara så glada! :)" å jag blir nyfiken på den där daten!!! Många kramar Emma

2008-04-04 @ 09:49:14
Postat av: Syster

Hej fina storasyster! Vilken snygg blondinfrilla solen har fixat fram! Vad roligt det va att läsa om kooperation- pojektet, måste va kul att få åka dit eftersom du har jobbat med det hemma. Du verkar ha haft det underbart där nere. Det är inte så tokigt här hemma just nu heller, för solen skiner och våren har kommit och knackat på! Längtar tills onsdag :) hoppas att ni får en mysig sista helg i Zambia! Puss & Kram så ses vi snart

2008-04-05 @ 11:03:48
Postat av: heidi

muli bwanji? är precis hemkommen från min andra zambiaresa och surfade in på din blogg, ville bara säga att jag varit här. längtan tillbaka är monumental i vanlig ordning... när åker du tillbaka till sverige? förstod av ditt senaste inlägg att det är nu i dagarna... skriv gärna en rad till min mail om du känner för det :-)

mvh /heidi

2008-04-07 @ 00:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0